DİJİTAL DÜNYADAKİ KAPINIZ


Web siteniz markanızın dijital dünyadaki en önemli tanıtım aracı olma özelliğini sürdürüyor. Sosyal medya, haber siteleri, reklamlar vb. dijitalde kullanıcıya hangi kanaldan ulaşırsanız ulaşın kullanıcılar yine web sitenize girerek şirketiniz hakkında bilgiler alıyor.

Grafik planının içeriği, markayı en iyi şekilde yansıtacak biçimde düzenlenmiş, etkin Briefler sayfada yerini almış ve yapılan Seo optimizasyonu sayesinde de markanın arama motorlarında ilk sıralarda yerini alması sağlanmış olmalıdır. Müşteri hacmini daha da genişletmek için swot analizleri, hızlı sunucu, çoklu kullanıcı ve aktif etkileşimli anketlerde kullanılarak sitenin kalitesi yükseltilmeye çalışılırken; mobil uyumu, navigasyon ve haritalarda da ulaşılabilirliği de düzenlenmelidir.